I'm back



Ahoj.
Vracím se zpět (konečně). Tam kam patřím, zpět k základům, ke své knihomolské rodině a nejlepším přátelům. Trvalo mi to upřímně dlouhý čas, než jsem ze stavu "stop stav" s bloggováním něco kloudného udělala. Zkoušela jsem se vždy vrátit, ale ne vždy to vyšlo.
Neboť, ne vždy vše jde podle plánu a podle toho, jak si člověk zamane a představí. Spousta věcí se změnila. Také já. Myslím, že bez změn v životě, ať už malých či velkých se to nikdy v tom zásadním bodu zlomu, neobejde.
A s nimi, jsem si řekla, že pokud chci začít znovu a tentokrát opravdově, vrátit se zpět, mezi lidi, komunitu a knihy, které miluji, tak na sto procent. Proto Window full of literature, není nadále mým stálým domovem. Je úsměvem na tváři, nostalgií a také radostnou vzpomínkou, která tu bude. Nechávám ho vyvržené v éteru a zakládám jiné, kosmické útočiště.
Doufám, že se tu budeme často a hodně potkávat. A s chutí se sem budete vracet.
Mějte se krásně,
Christina


Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

Pekelný kocour